Train2ReleaseLesrooster-Train2Release
Lesrooster

Train2Release biedt diverse groepslessen aan op het lesrooster in de vorm van Small Group Personal Training. Small Group Personal Training is een heel goed alternatief als je de kosten van personal training te hoog vindt. Small Group training biedt de voordelen van het intensief werken met een personal trainer en de energie van een groep, tegen een lager tarief.

We werken met kleine groepjes van maximaal 9 personen. Bij deze beperkte omvang is persoonlijke begeleiding in de training nog steeds goed mogelijk én werkt het samen sporten vaak extra motiverend en uitdagend.

Maandag Dinsdag Woensdag
10:00 – 11:00 Circuit Training 19:00 – 20:00 Outdoor Training 10:00 – 11:00 Yoga Flow
18:30 – 19:30 Circuit Training
19:30 – 20:30 Circuit Training
20:30 – 21:30 Circuit Training
18:30 – 19:30 Contest Training
19:30 – 20:30 Mancave
20:30 – 21:30 Yoga Flow

Proefles

Proefles

Proefles

Donderdag Vrijdag Zaterdag
19:00 – 20:00 Circuit Training
20:00 – 20:50 Pump It!
19:00 – 19:50 Mancave Workout 10:00 – 11:00 Outdoor Training

Proefles

Proefles

Proefles

Circuit Training (60 min : beginners & gevorderden)
Deze training is absoluut een goede workout als jij tot het uiterste wilt gaan, maar nog wel de intensiteit en snelheid zelf wilt kunnen bepalen! Tijdens deze circuittraining voer je in 3 rondes 10 verschillende oefeningen uit waarmee je je coördinatie, balans, kracht, conditie, spieruithoudingsvermogen, lenigheid én energieverdeling traint. Een total body workout die zowel geschikt is voor beginners als gevorderden en focust op alles wat je lichaam nodig heeft om op conditie te blijven of af te vallen. In de training wordt gebruik gemaakt van zowel lichaamseigen gewicht als trainingsmaterialen én uiteraard word je aangemoedigd door een personal trainer, zodat jij jouw maximale trainingscapaciteit benut. Are you up for the challenge?!

Outdoor Training (60 min : beginners & gevorderden)
Heerlijk in de buitenlucht sporten! In deze training maken we een combinatie van Functional Training en bootcamp oefeningen tussendoor! Voor iedereen met een basis conditie is deze training goed te doen. Bij de bootcamp oefeningen maken we gebruik van natuurelementen om je spieren te versterken en om je conditie te verbeteren!

Insanity vs Bootcamp (50 min : gevorderden)
Deze workout is een combinatie van conditie en kracht gericht op spieruithoudingsvermogen. We richten ons op zowel de extensieve bootcamp (spierverzuring) en intensieve insanity (longcapaciteit) intervaltraining. Een cardio workout bij uitstek gecombineerd met spierherstel. Je traint op hoge hartslag waarmee we werken aan jouw spieruithoudingsvermogen. Bereid je voor op veel combinatie- en springoefeningen. Een goede conditie is absoluut een vereiste! Wil je letterlijk nog natrillen op je bed, volg dan zeker deze training! Beschik jij nog niet over een goede conditie, dan raden we je aan om eerst de circuittraining te volgen.

Yoga Flow (60 min : beginners & gevorderden)
Velen van ons nemen dagelijks een verkeerde houding aan wat leidt tot verkramping en stress. Stress zorgt voor een hoge en snelle ademhaling, kortere spieren en het ervaren van stijfheid in bijvoorbeeld nekspieren. Bij Train2release focussen wij daarom ook op het releasen van deze stress en vervelende klachten. Door middel van powerstretches werken we op een actieve manier aan het verlengen van de spieren. We maken de knopen in jouw lichaam los en trainen jouw lenigheid, flexibiliteit en ademhalingstechniek. Je wordt soepeler en door een juiste ademhaling weet jij de overige lessen ook veel beter vol te houden. Tevens train je bij Power Yoga Flow de vaak vergeten, maar oh zo belangrijke kleine spieren ter ondersteuning van de grotere spiergroepen. In deze les wordt ook aandacht besteed aan zen meditatie.

Contest Training (60 min : gevorderden)
Burn those calories! In deze hardcore workout is alles gericht op explosiviteit en snelheid voor maximale conditie en verbranding! Je werkt aan jouw coördinatie, behendigheid en vraagt het uiterste van je longen. Het zweet gutst letterlijk van je lichaam! Aan de hand van functionele oefeningen train je meerdere spiergebieden in één oefening. Het is een intensieve intervaltraining, puur conditioneel waarmee je tevens jouw spieruithoudingsvermogen vergroot. Bij deze training werken we met de (WOM) Workout Of the Month. We herhalen de training 6x per maand en houden jouw voortgang aan de hand van het aantal herhalingen per oefening bij. Zo zie je direct of jouw conditie vooruit is gegaan aan het einde van de maand! De les is geschikt voor gevorderden of mensen die beschikken over een goede conditie.

Mancave Workout (50 min : beginners & gevorderden)
Mancave Workout is een echte all-in-1 killerworkout! Met deze explosieve en intensieve training werk je aan spierversteviging, een enorme conditieverbetering, vetverbranding en beleef je ook nog eens ontzettend veel plezier! Door middel van boks- en traptechnieken kun je al je negatieve energie en stress lekker botvieren op de Kickbag (staande bokspaal) in combinatie met gewichten training! Je traint in tweetallen en motiveert elkaar op opzwepende muziek.

Pump IT! (50 min : beginners & gevorderden)
Pump IT! is fitness op muziek.Een training waarbij gebruik gemaakt wordt van een barbell met gewichten. De zwaarte van de gewichten kan individueel aangepast worden. De oefeningen worden ondersteund door herkenbare muziek. Je lichaam zal snel reageren op Pump IT! Spierconditie, spierversterking, spierversteviging en slanker worden zijn de gevolgen. Je zult je fitter voelen en je zult merken dat je meer energie hebt.

Binnenkort: Yin Yoga (75 min : beginners & gevorderden)
Wil je jezelf eens trakteren op een welverdiend ontspanning? Probeer dan zeker onze Yin Yogalessen eens uit! Yin Yoga is een heerlijke tegenhanger van de intensieve lessen die Train2Release aanbiedt. Een cadeautje voor je lichaam, welke dagelijks wordt blootgesteld aan talloze prikkels. Wist je dat we op één dag evenveel prikkels binnenkrijgen als iemand in zijn hele leven in de middeleeuwen? In onze Yin Yoga draait het dan ook even helemaal alleen om JOU; pure ontspanning en meditatie in beweging. Je neemt de tijd voor je lichaam, je gevoel en het ZIJN in het moment. Ondanks dat Yin Yoga een rustige vorm van Yoga is, ontbreekt het zeker niet aan intensiteit. Je blijft vaak 3-5 minuten in 1 houding met een bepaald aandachtsgebied en spreekt hiermee niveaus in je lichaam aan die verder dan spieren gaan, zoals het bindweefsel. Je creëert meer flexibiliteit op diepere niveaus en Yin Yoga is dan ook uitermate geschikt voor mensen met een lichamelijke beperking en fysieke klachten. Energetische blokkades worden opgeheven en de “chi” levensenergie kan weer vrij stromen waardoor je je fitter en vitaler voelt. Yin is overigens ook uitstekend in combinatie met onze actieve, intensieve (yang) lessen.

Vanaf 55 euro per maand kun jij al aan de slag met een personal trainer!